Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

Mònica González visita el Centro de Estudios en Bienestar y Convivencia Social de la Univ.Xile

Mònica González visita el Centro de Estudios en Bienestar y Convivencia Social de la Universidad del Desarrollo (Xile) i participa a un seminari internacional a les seus de Santiago de Chile i de Concepción d’aquesta universitat.

La Dra. Mònica González, de l’equip de recerca ERIDIqv adscrit a l’IRQV, va ser convidada pel Centro de Estudios en Bienestar y Convivencia Social (Cebcs) a visitar la Universidad del Desarrollo (Xile) a Santiago de Chile del 21 al 26 d’agost, amb la finalitat de compartir amb l’equip investigador d’aquest centre uns dies de treball conjunt sobre el Benestar subjectiu a la infància, temàtica afí als dos equips.

Aprofitant aquesta estada, també va participar al seminari internacional “La Escuela y su contribución al desarrollo socioemocional y al Bienestar Subjetivo: Evidencias y aportes” organitzat per la Facultat de Psicologia de la Universidad del Desarrollo, que va tenir lloc el 22 d’agost al campus de la ciutat de Concepción i el 24 d’agost al de Santiago de Xile.

Podeu trobar més informació a l’enllaç següent: http://psicologia.udd.cl/noticias/2017/09/dra-monica-gonzalez-e-investigadores-udd-expusieron-sobre-el-rol-de-la-escuela-en-el-desarrollo-emocional-y-el-bienestar-en-ninos-y-adolescentes