Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

Sara Malo, opinió experta en un article sobre benestar digital

L'article "A la recerca del benestar digital" obre la secció Tendències de diumenge del diari La Vanguardia

El passat diumenge 24 de novembre la Vanguardia va publicar en la seva secció Tendències un article sobre els riscos de les noves tecnologies: A la recerca del benestar digital.

En ell, la Dra. Sara Malo juntament amb altres experts i expertes dona la seva visió sobre el tema, aportant dades de la recerca "Ús excessiu de les tecnologies i les xarxes socials en adolescents, la seva relació amb el media multitasking i l'impacte en variables psicosocials" realitzat per l'ERIDIQV en col·laboració amb el grup PSINET de la Universitat Oberta de Catalunya.

Versió online: https://www.lavanguardia.com/vivo/psicologia/20191124/471574078969/bienestar-digital-que-es-riesgos-abuso-movil.html

Versió en paper: català i castellà