Institut de Tecnologia Agroalimentària

DEFENSA DELS Treballs Final de Màster. MÀSTER EN BIOTECNOLOGIA ALIMENTÀRIA

Actes de defensa de TFM que es duran a terme per viedoconferència a través de la plataforma Google Meet el dia 25 de Setembre de 2020

TIR – Tribunal A – 9:30 h

Samira Arrahaoui (L’ús de la lactasa per a l’elaboració de productes sense lactosa)
Ivet Caballé (Producció ecològica de blat en associació amb lleguminosa per a la millora del contingut de proteïna del gra)

Tribunal: Mònica Toldrà (Vocal Primera), Laura Montesinos (Vocal Segona), Cun Moragrega
(Presidenta)

TIR – Tribunal B – 12:00 h

Jan Atienza (Síntesi de pèptids i lipopèptids, i avaluació de la seva activitat in vitro enfront Xylella fastidiosa)
Laura Feliu (Diversity and quantitative analysis of microbial populations in water bottling, from sources to end‐user products)
Anaïs Marsal (Determinació de la patogenicitat i sensibilitat a fitosanitaris d’Alternaria i desenvolupament d’estratègies alternatives de prevenció i control de l’alternariosi en pomera)

Tribunal: Elisabeth Pinart (Vocal Primer), Jesús Francés (Vocal Segon), Elena Saguer (Presidenta)

TIP – Tribunal 1 – 9:30 h

Juan Geli (Elaboració de begudes refrescants i control d’envasament)
Saskia Trauschke (Realització d’activitats en projectes relacionats amb l’estudi de Xylella fastidiosa i el seu control en plantes hoste, en condicions de bioseguretat)
Marta Utgés (Disseny i desenvolupament de begudes refrescants)

Tribunal: Anna Bonaterra (Vocal Primera), Marc Yeste (Vocal Segon), Elena Saguer (Presidenta)

TIP – Tribunal 2 – 15:00 h

Guillem Coma (Desenvolupament d’una beguda vegetal de civada resistent a l’acidesa del cafè)
Adrián Jiménez (Estudio de la vida útil en yogures)
Bernat Mazó (Anàlisi de l’activitat coagulant de cultius lactis i altres ingredients per a làctics)

Tribunal: Isabel Casas (Vocal Primer), Núria Daranas (Vocal Segon), Jaume Camps (President)

TIP – Tribunal 3 – 15:00 h

Arnau Peral (Implantació de la ISO 22 000 a l’empresa CUSINS S.L.)
Cristina Solà (Monitoreig dels bioplaguicides Lactobacillus UdG i Bacillus UdG en el marc del projecte Protecció Alternativa de la Producció Vegetal Interregional Pirinenca ‐ PALVIP)
Pau Taberner (Valorització de fraccions proteiques provinents de co‐productes de la indústria porcina)

Tribunal: Isidre Llorente (Vocal Primer), per confirmar (Vocal Segon), Elena Saguer (Presidenta)