Institut de Tecnologia Agroalimentària

Acte d'inici de curs del Màster en Biotecnologia Alimentària

Inauguració del Curs Acadèmic 2019-20 i Lliurament de Diplomes a la 13ena promoció

L’acte d’inici del curs 2019-20 del Màster en Biotecnologia Alimentària tindrà lloc el proper 17 d’octubre a la Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior. Aquest any comptem amb el Dr. Paul Christou, professor-investigador ICREA a la Universitat de Lleida, que impartirà la conferència “Of GMOs and Men”. Durant la jornada també es farà el lliurament de diplomes als estudiants de la 13ena promoció dels estudis de Màster.

Programa

18.00h: Inauguració a càrrec del Dr. Josep Calbó, Vicerector de Projectes Estratègics, i de la Dra. M. Àngels Pèlach, Directora de l’Escola Politècnica Superior de la UdG

18.30h: Conferència“Of GMOs and Men”, a càrrec del Dr. Paul Christou

19.30h: Acte de lliurament de diplomes