Institut de Tecnologia Agroalimentària

La catedràtica de la UdG Carmen Carretero, Medalla d'Honor 2019 de la Xarxa Vives d'Universitats

La Medalla d’Honor és la màxima distinció que atorguen conjuntament les 22 universitats de la Xarxa Vives en reconeixement a la trajectòria professional i el compromís amb la ciència i la cultura que han desenvolupat les persones homenatjades.

La Xarxa Vives d’Universitats ha anunciat que la catedràtica de Tecnologia dels Aliments de la Universitat de Girona (UdG) Carmen Carretero rebrà la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives. Aquesta és la màxima distinció que atorguen conjuntament les 22 universitats de la Xarxa Vives en reconeixement a la trajectòria professional i el compromís amb la ciència i la cultura que han desenvolupat les persones homenatjades. A més de Carmen Carretero, es reconeixerà amb la mateixa distinció l’arquitecta Carme Pinós.

L’acte de lliurament de les medalles tindrà lloc el 12 de juliol de 2019, durant l’acte de cloenda del curs acadèmic 2018-2019. Hi participaran, el president de la Xarxa Vives d’Universitats i rector de la Universitat Internacional de Catalunya, Xavier Gil; el vicepresident I de la Xarxa Vives d’Universitats, Jordi Montaña; i el rector de la Universitat de Girona, Quim Salvi, a més de les dues homenatjades.