Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

NECSTouR Virtual General Meeting 2020

Avui, dia 14 de maig de 2020, ha tingut lloc l'Assemblea General de NECSTouR.

Avui, ha tingut lloc el NECSTouR Virtual General Meeting 2020, una Assemblea General dirigida a tots els membres que es reuneixen anualment a la Junta General Anual (AGM) per votar les polítiques, les prioritats, l’adhesió i tots els altres assumptes generals relacionats amb la Xarxa.

NECSTouR és la Xarxa de la Regió Europea que reuneix 28 Autoritats del Turisme Regional associades a 30 representants dels sectors acadèmic i empresarial del Turisme Sostenible i Competitiu.

Aquest any, a causa de les circumstàncies actuals, la reunió general s’ha realitzat excepcionalment en línia i el tema de discussió ha estat el següent: "Drive behavioural change through interregional cooperation"

En l’assemblea hi ha hagut una part de workshop, on s’ha parlat de possibles solucions per preparar les destinacions post COVID-19, és a dir, s'ha posat en qüestió la forma com es reaccionarà i es plantejarà el turisme del futur. També s’ha comptat amb la participació del Dr. Dani Blasco, en representació de la Universitat de Girona i d’INSETUR, explicant la visió que té la universitat sobre aquest tema.