Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

Arranca el Projecte NATTUR

El passat 3 de desembre, en el marc del Projecte Nattur i amb la col·laboració de la Mancomunitat de la Vall de Camprodon, es va iniciar la 1a de les 3 sessions de formació-taller dirigida als professionals del Turisme actiu Natura.

El Dr. Lluís Prats, professor de la Facultat de Turisme i investigador d’INSETUR, va posar en marxa el passat 3 de desembre la 1ª sessió del projecte NATTUR, un programa de cooperació transfronterera entre els agents del Berguedà, Girona i Arièja, amb la col·laboració de la Mancomunitat de la Vall de Camprodon. El projecte compta amb un bloc de 3 sessions de formació-taller dirigida a professionals del Turisme actiu de Natura i administracions turístiques.

Durant la jornada del dia 3 es va desenvolupar un espai de lliure debat titulat “La paraula és vostra” a càrrec del Dr. Lluís Prats, en què a partir de diverses qüestions plantejades pel ponent, els assistents prenien paraula i conjuntament es construïa un primer cap d’acció per anar definint les estratègies a desenvolupar.

Les sessions restants es realitzaran la setmana vinent. Per una banda, el dilluns 16, el professor José Antonio Donaire parlarà sobre com utilitzar i treure rendiment de la plataforma digital Tripadvisor i per altra banda, el dimecres 18, el professor Jaume Marín parlarà de com afrontar i treure partit de l'assistència a un workshop.