Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

Jornada sobre els habitatges d’ús turístic (HUT) a Girona

El Dr. Jordi Comas Trayter i el Dr. José Antonio Donaire, participen en la jornada com a experts i investigadors en turisme.

El passat 22 de novembre va tenir lloc la Jornada sobre els habitatges d’ús turístic (HUT) en el Caixa Fòrum de Girona per tractar el tema dels HUT, que va reunir a tècnics de turisme dels ajuntaments de les localitats de les comarques de la Selva i el Gironès.

Els investigadors i experts en turisme, el Dr. Jordi Comas Trayter i el Dr. José Antonio Donaire de l’Institut de Recerca en Turisme (INSETUR) de la Universitat de Girona, van participar en la jornada oferint les ponències ‘Situació actual dels HUT i tendències de futur’ i ‘Anàlisi de la situació dels HUT a Girona’ respectivament.

L’objectiu d’aquesta jornada va ser informar sobre la situació dels habitatges d’ús turístic (HUT) des d’un punt de vista municipal, amb l’estudi del marc jurídic aplicable a Catalunya dels HUT, i també exposant algunes experiències locals que es van produir a la demarcació de Girona.