Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

INSETUR participa en la darrera Assemblea General de NECSTouR a Brussel·les

El passat 10 d’octubre va tenir lloc la darrera Assemblea General de NECSTouR a Brussel·les.

INSETUR ha participat en la darrera Assemblea General de NECSTouR que va tenir lloc el passat 10 d’octubre de 2018 a Brussel·les. Durant la trobada es van presentar els projectes on NECSTouR col·labora, entre ells el projecte MITOMED+, liderat per la Regione Toscana, la qual la Universitat de Girona n’és un dels socis.

La tècnica de projectes, la Sra. Cristina Massó, investigadora d’INSETUR, va fer un resum de l’estat d’execució del projecte i dels primers resultats. La trobada també va servir per fer una posada en comú de les principals línies temàtiques del futur pla estratègic 2019-2021. A partir de la realització de workshops, es van debatre quins han de ser els eixos d’acció de la xarxa.