Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

Article ‘The lighting dimension of perceived tourist image: the case of Barcelona’

La Dra. Raquel Camprubí i el Dr. Lluís Coromina, investigadors d’INSETUR i docents de la Facultat de Turisme publiquen l’article ‘The lighting dimension of perceived tourist image: the case of Barcelona’.

La Dra. Raquel Camprubí i el Dr. Lluís Coromina, investigadors de l’Institut de Recerca en Turisme (INSETUR), han publicat l’article ‘The lighting dimension of percived tourist image: the case of Barcelona’.

S’ha estudiat la imatge turística percebuda des de diferents dimensions. No obstant això, la il·luminació de destinació, com a dimensió de la imatge turística que es percep, ha estat inexplorada fins ara. Aquesta carta de recerca analitza la il·luminació dels llocs turístics com una dimensió de la imatge turística nocturna percebuda. Els resultats mostren que la il·luminació és un tema rellevant per a la percepció de la imatge i està relacionat amb la imatge projectada per alguns monuments i atraccions turístiques.

Per la lectura de l’article accediu a l’enllaç web.