Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

IC-CaT: Internacional Conferences - Campus Turisme

Els dies 25, 26 i 27 de setembre tindrà lloc IC-CaT Internacional Conferences a la ciutat de Girona, organitzat pel Campus Turisme de la Universitat de Girona i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

IC-CaT: Internacional Conferences s’esdevindrà els dies 25, 26 i 27 de setembre a la ciutat de Girona, organitzat juntament amb el Campus de Turisme de la Universitat de Girona i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

La sessió B2B pretén oferir debats sobre el turisme contemporani, així com dues ponències que estan especialment adreçades a professionals del sector turístic, que tractaran sobre les oportunitats i problemes que les empreses i les destinacions turístiques catalanes poden trobar-se a l’hora d’adreçar-se al mercat xinès. A més a més, s’oferirà una ponència sobre la sostenibilitat i el màrqueting turístic.

Les sessions es divideixen entre els dies 25, 26 i 27 de setembre i tindran lloc al Patronat de Turisme Costa Brava Girona i a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona. Per inscriure’s a les conferències, cal confirmar l’assistència enviant un correu electrònic a campus.turisme@udg.edu, o bé trucar al telèfon 972 419 538. Per a més informació poden consultar el programa de l’acte.