Institut de Dret Privat Europeu i Comparat

Comença la vuitena edició del Màster universitari en Dret de Danys que organitza l’IDPEC

El dia 7 de gener es va celebrar l’acte de benvinguda als nous estudiants del Màster provinents de 8 països diferents. Enguany la Dra. María Ángeles Parra Lucán, catedràtica de Dret civil a la Universitat de Saragossa i magistrada de la Sala Civil del Tribunal Suprem espanyol , fou la protagonista de la conferència inaugural.

Un any més, les activitats de benvinguda van començar amb la presentació de la programació docent del Màster en Dret de Danys a càrrec del director acadèmic, el Dr. Miquel Martin Casals i del coordinador del Màster, el Dr. Josep Maria Bech.

Els estudiants van tenir ocasió de conèixer les instal·lacions de la Facultat de Dret i l’aula on s’impartiran les classes i tot seguit van realitzar tutories personalitzades amb el director acadèmic i el coordinador per orientar la seva formació.

Des del servei de Biblioteca, els hi van oferir informació de les prestacions que ofereix aquest espai , i també del funcionament del servei pel que fa a l’accés a fons bibliogràfic, bases de dades i altres recursos.

Finalment, la Dra. María Ángeles Parra Lucán va impartir a la Sala de graus de la Facultat de Dret la conferència titulada “Los fundamentos de la responsabilidad civil en la jurisprudencia del Tribunal Supremo”.