Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach (ICE)

XID Aprenentatge per Projectes-interdisciplinari

La Xarxa d'Innovació Docent sobre Aprenentatge per Projectes interdisciplinari està formada per professorat de diferents centres i departaments de la UdG: Dret, Geografia, Organització i gestió empresarial, Enginyeria química, Psicologia, Arquitectura i tecnologia de computadors, Ciències Mèdiques.

El seu treball se centra en el desenvolupament de projectes interdisciplinaris amb la participació d'estudiants dels diferents centres representats a la Xarxa. L’objectiu d'aquestes experiències realitzades amb els estudiants fora de l’aula habitual, és promoure el desenvolupament de competències estretament vinculades amb el món professional, com el treball en equip i la resolució de problemes, a partir del plantejament d’un projecte contextualitzat que requereix d’una aproximació interdisciplinària. Els dos darrers projectes duts a terme han estat el projecte MESSI, de model de gestió d'un menjador escolar, i el projecte UsdeGi, d'elaboració d'un projecte per a un espai en desús d'un municipi concret de les comarques gironines.

Membres Facultat
Josep M. Bech Serrat Dret Privat
Margarida Castañer Vivas Geografia
Rodolfo de Castro Vila Organització, Gestió Empresarial i Disseny de Producte