Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach (ICE)

XID Aprenentatge Basat en Problemes

La Xarxa d'Innovació Docent en Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) està formada per professors amb un interès comú pel mètode ABP en la docència a nivell universitari i d'ensenyament secundari. Actualment la Xarxa està formada per professors dels àmbits d'Educació Musical, Infermeria, Psicologia, Economia, Empresa, Dret, Medicina i algunes Enginyeries. Els membres de la Xarxa es reuneixen periòdicament amb l'objectiu de realitzar activitats formatives i per reflexionar sobre la seva pròpia pràctica educativa. El seu treball com a grup ha servit per a implementar diferents projectes d'innovació docent en àmbits universitaris i de secundària. Aquestes pràctiques innovadores s'han divulgat en diverses publicacions i comunicacions a congressos. Una d’aquestes pràctiques ha estat guardonada amb el Premi Escola Normal de la Generalitat 2010.

Membres Facultat
Anna Amadó Codony Psicologia