Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Participació i desenvolupament comunitari i animació sociocultural

Línia de recerca

Recerca en curs

Recerques finalitzades

• ReTsaso. Red Transfronteriza Sanitaria y Social [mes info]
  • Evaluación participativa de acciones comunitarias como metodología de aprendizaje para el empoderamiento personal y comunitario
    [mes info]
  • La participació dels estudiants en el funcionament de la Universitat de Girona. Diagnòstic de la situació actual i propostes de millora
  • ProspectSaso. Prospectiva Transfronteriza Sanitaria y Social