Grup de Recerca en Salut i Atenció Sanitària

El Grup de recerca Salut i Atenció Sanitària fa formació a la Clínica Dental Cervera de Girona.

La formació ha consistit en el Curs de Suport Vital Bàsic i Desfibril∙lació Externa Automàtica, més les emergències més habituals que es poden trobar en el consultori.

El passat 9 de novembre de 2019, l'equip de la Clínica Dental Cervera, van venir a les instal.lacions del Grup de recerca Salut i Atenció Sanitària a realitzar una formació en Suport Vital Bàsic i Desfibril∙lació Externa Automàtica, més les emergències més habituals que es poden trobar en el consultori.

En la formació hi van participar 24 alumnes, obtinguent el certificat d'acreditació del Consell Català de Ressuscitació - CCR.