Grup de Recerca en Polítiques, Programes i Serveis Educatius i Socioculturals

Diversitat cultural, immigració i educació

El treball es centra en l’anàlisi de les relacions interètniques en l’àmbit de l’educació, en les trajectòries acadèmiques de l’alumnat d’origen immigrat i en les relacions que s’estableixen entre les famílies immigrades i el sistema educatiu.

TRANSFERÈNCIA DEL CONEIXEMENT

Palaudàrias, Josep M. i Serra, C. (2013). Asociaciones de inmigrantes africanos. Educación y formación. Revista Internacional de Sociologia, 71, nº extr., 189-214. Consulta el document.

Serra Salamé, C.; Palaudàrias, J.M. (2010). Deficiencias en el seguimiento del abandono escolar y trayectorias de continuidad del alumnado de origen inmigrado. Revista de educación, nº extr. 283-305. Consulta el document.

Serra, C. i Palaudàrias, J.M (2010). Continuar o abandonar. L'alumnat estranger a l'educació secundària. Barcelona: Mediterrània. Consulta el document.