Vídeos de la jornada Democràcia, política i escola: l'1 d'octubre 2017 a l'escola

El dilluns 8 d'octubre la jornada Democràcia, política i escola: l'1 d'octubre a l'escola va convidar a mestres, professors, estudiants i persones interessades en la pedagogia a participar a un debat viu avui en dia als centres educatius de Catalunya.

Si no vas poder assistir, ara pots veure les intervencions de la jornada als següents vídeos:

Democràcia, política i escola: pedagogia i reflexions a la UdG

Presentació institucional a càrrec de la degana de la Facultat d'Educació i Psicologia Montserrat Vila; Jordi Feu, professor de la UdG i un dels coordinadors de la jornada; i el rector de la UdG Quim Salvi.

L'1 d'octubre i els dies potseriors a l'escola catalana

Ponències de Jaume Carbonell, pedagog i autor del llibre 'L'educació és política'; Joan Vergés, director de la Càtedra Ferrater i Mora de la UdG.

Moderador, Jordi Feu, professor de la UdG.

Educació i política a la llum del pensament pedagògic

Ponències a càrrec d'Anna Gómez, de la Universitat de Vic, sobre Paulo Freire; de Nerea Huertas, mestra, sobre Lorenzo Milani; i de Jaume Martínez Bonafé, de la Universitat de València, sobre Célestin Freinet.

Modera: Xavier Besalú, professor de la UdG.