Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental

Publicació: "Educació física i reptes físics cooperatius" Grup de Recerca GREPAI

Presenta una proposta teoricopràctica competencial des del currículum actual d'educació física, amb l’objectiu de facilitar l'aplicació de l'ensenyament i l’aprenentatge a través de reptes físics cooperatius.

"Educació física i reptes físics cooperatius” publicat per Graó.

Dolors Cañabate, Pere Casals, Cristina Guijosa i Aleix Vila han plasmat en aquest llilbre la seva vivència i experiència portada a terme aquests últims anys  a través de la recerca en educació física i més concretament en els reptes físics cooperatius.

En en aquest llibre hi podeu trobar tots els ingredients necessaris per poder elaborar una seqüència didàctica adaptada a la vostra realitat educativa: com crear grups, elements a tenir en compte per fer reptes, criteris d’avaluació, instruments d’avaluació, exemples de reptes i moltes coses més. I tot emmarcat amb el currículum actual (LOE).