Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental

Reunió de treball amb el Dr. Remigijus Burnys de la Universitat de Šiauliai (Lituània)

Aquesta primera setmana d'Octubre, invitat per la Dra. Dolors Cañabate, investigadora principal del Grup de Recerca GREPAI i pel Grup d’investigació Diversitat, Art i Tecnologia Educativa (DATE-UdG) (2017 SGR 1176- GRC); ens ha visitat el Dr. Remigijus Burnys* de la Universitat de Šiauliai (Lituània).

La visita de treball ha tingut com objectiu principal establir vincles per a futurs projectes internacionals de cooperació entre les dues universitats.

Fruit de la reunió s’han pogut establir ponts de contacte i s’han posat les bases per poder treballar conjuntament dos nous projectes:  un de caire nacional i un altre de caire internacional que molt aviat es faran realitat.

* Remigijus Bubnys, Doctor of Social Sciences, Professor, Chief Researcher, full professor of Šiauliai University. Main fields of research interests are higher education didactics; culture of reflection and leadership; reflective learning and experiential (self-)education methods. Published 4 science books (together with co-authors), 8 methodological articles, more than 60 scientific articles in peer-reviewed publications in Lithuanian and international databases (5 in Scopus), etc. Participated in more than 50 national and international scientific conferences. Remigijus Bubnys is a member of the Lithuanian Scientific Society, of the Lithuanian Educational Research Association, and of the editorial board of 6 scientific journals in Lithuania and abroad.