Grup de Recerca en Ciència Política

Programa del Seminari Permanent en Ciència Política per a la tardor de 2018:

27/setembre 16 h. aula 1B -  LA REALITAT POLÍTICA CUBANA MÈS ENLLÁ DELS MEDIS |  Daniel Rodríguez (Sociòleg)

11/octubre 16.30 h. aula 3A - SITUACIÓ POLÍTICA ARGENTINA | Guillermo di Mena (asesor polític)

26/octubre 18 h. aula 1A - NOVES TECNOLOGIES, PARTITS POLÍTICS I DEMOCRÀCIA | Oscar Barberà (U. de València)

8/novembre 14 a 16 h. aula Seminari 1 - PROCESSOS DE PAU. COMPARACIÓ DE CASOS D’AMÈRICA, ÀSIA I ÀFRICA | Jordi Urgell (UAB)

15/novembre 16.30 h. aula 3A - MOBILITZACIONS PER LA DEFENSA DEL TERRITORI A LES COMARQUES GIRONINES | Sergi Nuss Girona (UdG)

19/novembre 16 h. aula 3D - LA POLÍTICA ALS PAÏSOS BÀLTICS | Sima Rakutiene (U. Vytautas Magnus, Lituània)

19/novembre 17 h. aula 5A - EMPRESES TRASNACIONALS I DRETS HUMANS | Adoración Guamán (U. de València)

26/novembre 16 h. aula 3D - POPULISME | Barry Cannon (Maynooth University, Irlanda)

12/desembre 15.30 h. aula 1C - THOMAS HOBBES. LA FUNDACIÓ DE L’ESTAT MODERN | Josep Montserrat (UB)

13/desembre 16h. aula 1H - DIVERSITAT CULTURAL I DRETS HUMANS | Pablo Gutiérrez Vega (U. de Sevilla)

14/desembre 16h. aula 1b - EL SISTEMA DE PROTECCIÓ DELS DRETS HUMANS. REFLEXIÓ AMB OCASIÓ DEL 70 ANIVERSARI DE LA DECLARACIÓ UNIVERSAL | Luís Rodríguez-Piñeiro (Alt Comissionat pels Drets Humans, ONU).

20/desembre 17h. aula 5a - EMPRESES TRANSNACIONALS I DRETS HUMANS | Adoración Guzmán (U. de València)

Totes les sessions es duen a terme a la Facultat de Dret. Seminari obert i gratuït.