Infància, adolescència, els drets dels infants i la seva qualitat de vida

Jornada organitzada per la Federació d’Entitats amb projectes i pisos assistits (FEPA), la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona, la Universitat de Girona i la Universitat de Lleida.

El proper 7 de març de 2019 tindrà lloc al Palau Macaya de Barcelona la jornada La recerca en infants i joves amb mesures de protecció a Catalunya: recerques actuals i passades.

Aquesta jornada servirà, d’una banda per presentar un Mapa de la recerca en l'àmbit de la protecció als infants i joves a Catalunya i, de l’altra, per fomentar un espai de debat i d’intercanvi entre equips de recerca d’universitats, instituts de recerca, administracions i entitats per tal d’establir i enfortir sinergies.

Està organitzada per la FEPA i diferents universitats públiques catalanes. Per part de la Universitat de Girona, la Dra. Carme Montserrat forma part de la organització i participarà en la benvinguda institucional.