Infància, adolescència, els drets dels infants i la seva qualitat de vida

Enquesta a Joves extutelats que tenen entre 25 i 35 anys. OBERTA✔

L'ERIDIQV busca la col·laboració de joves que hagin estat tutelats i ara tenen entre 25 i 35 anys per a la seva recerca

A l'equip de recerca ERIDIQV estem realitzant un estudi amb la col·laboració de la Fundación SM per conèixer les opinions i punts de vista dels i les joves que actualment tenen entre 25 i 35 anys, i que en algun moment de la seva vida han estat en una família d'acollida o en un centre residencial. L'objectiu és doble: conèixer quina és la seva situació actual i identificar quins suports o recursos van rebre durant la seva transició a la vida adulta amb la finalitat de fer propostes de millora als polítics i professionals.

Si sou joves extutelats d'entre 25 i 35 anys i voleu ajudar-nos, us animem a que contesteu aquest breu qüestionari:

Si vols més informació, pots contactar-nos a eridiqv@udg.edu o al 646580879 (trucada o WhatsApp)

Moltíssimes gràcies!

---------

En el equipo de investigación ERIDIQV estamos realizando un estudio con la colaboración de la Fundación SM para conocer las opiniones y puntos de vista de los y las jóvenes que tienen entre 25 y 35 años y han estado, en algún momento de su vida, en acogimiento familiar o en centros residenciales. El objetivo es doble: conocer cuál es su situación actual e identificar qué apoyos o recursos recibieron durante la transición a la vida adulta, con el fin de hacer propuestas de mejora a los políticos y profesionales.

Si sois jóvenes extutelados de entre 25 y 35 años y queréis ayudarnos, os animamos a que contestáis este breve cuestionario.

Si quieres más información, puedes contactarnos en eridiqv@udg.edu o el 646580879 (llamada o WhatsApp)

¡Muchísimas gracias!