Infància, adolescència, els drets dels infants i la seva qualitat de vida

Ferran Casas membre de l'International Advisory Board del European Cohort Development Project

Ferran Casas participa al projecte European Cohort Development Project (www.eurocohort.eu/) com a membre de l'International Advisory Board.

L'European Cohort Development Project (www.eurocohort.eu/) està finançat per la UE dins del Programa Horizon 2020 de recerca i innovació, amb la referència 77449, i té com objectiu el disseny d’una enquesta europea de benestar infantil i juvenil. El Dr. Ferran Casas, coordinador de l'ERIDIQV, participa com a membre del seu International Advisory Board.

És un projecte coordinat pel Prof. Gary Pollock de la Manchester Metropolitan University.

L’Institut Català de Joventut de la Generalitat de Catalunya va organitzar el passat octubre la 4a trobada d'aquest projecte celebrada a Barcelona: http://ejoventut.gencat.cat/ca/detalls/Noticia/DGJ_ECDP-Barcelona