Infància, adolescència, drets dels infants i la seva qualitat de vida

Les intervencions psicosocioeducatives en famílies amb infants en risc en el marc dels Serveis Socials Bàsics

Projecte de recerca

recerca

En el marc dels serveis socials bàsics (SSB) de la ciutat de Barcelona, entre el 2013 i el 2015 es va dur a terme una recerca aplicada mitjançant un conveni entre l’Institut Municipal de Serveis Socials (IMSS) i la Universitat de Girona (UdG) que portava per títol Intervencions psicosocioeducatives en famílies amb infants en risc en el marc dels serveis socials bàsics (SSB) de l’Ajuntament de Barcelona.

Investigadors/es de la UdG: Carme Montserrat, Ferran Casas, Mireia Baena i Clara Sisteró

verd_contorn-1

Enllaços d'interès

Comunitat de Recerca i Coneixement. Ajuntament de Barcelona
Consultar
Resultats i conclusions de la recerca
Consultar
Resultados y conclusiones de la investigación
Results and conclusions

Publicacions

• Montserrat, C. & Casas, F. (2016). Les Intervencions psicosocioeducatives en famílies amb infants en risc en el marc dels Serveis Socials Bàsics. Barcelona: Ajuntament de Barcelona.
  • Montserrat, C. & Casas, F. (2018). What role do children play in social services? Psicoperspectivas. Individuo y Sociedad, 17, 2, 1-13.