Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Estudi sobre el Compromís Socioeducatiu

Projecte de recerca

Recerca

Estudi sobre el Compromís Socioeducatiu (COSE)

L’ASPEAIA i la Universitat de Girona varen signar un conveni de col·laboració per fer l'estudi i avaluació del compromís socioeducatiu a nivell de Catalunya, L’objectiu era avaluar els resultats i l’impacte que ha tingut aquest instrument en els infants i adolescents que s’atenen des els EAIA.

• Investigadores: Dra Carme Montserrat i Raquel Medina
  • Any 2016

Enllaços d’interès

ASPEAIA
Pàgina web

El 3 de maig de 2019 va tenir lloc a l'Auditori Josep Irla de Girona una jornada tècnica sobre el Compromís Socioeducatiu (COSE), instrument bàsic per treballar les situacions de risc de maltractament d’infants i adolescents, organitzada per l'ASPEAIA. En ella es van presentar els resultats de l'avaluació del disseny, el desenvolupament i l’aplicació tècnica del COSE, portada a terme sota la direcció de la Dra. Carme Montserrat. Van assistir un centenar de professionals i responsables dels SEAIA, Equips Tècnics, SBAS, SIS i CRAE de tot Catalunya.

Publicacions

Montserrat, C., Planas, T., & Medina, R. (2019). El Compromís Socioeducatiu (COSE) en el marc d’intervenció dels Equips d’Atenció a la Infància i Adolescència a Catalunya. Pedagogia i Treball Social. Revista de ciències socials aplicades, 8, 1, 3-27.