Facultat de Turisme

Oberta la inscripció pel curs d’especialització ‘Montserrat: Cultura, Natura i Espiritualitat’

Aquest any se celebra la 4a edició enguany de la mà de la Sílvia Aulet, la Dolors Vidal i la Neus Crous, docents de la Facultat de Turisme.

El curs d’especialització ‘Montserrat: Cultura, Natura i Espiritualitat’ pretén transmetre i explicar tots els valors del santuari en la seva complexitat. És important que el món turístic –guies, agents de viatge i persones vinculades al turisme–, estiguin ben formats.

Des del monestir es vol impulsar, juntament amb la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, aquest curs, que es durà a terme per quart any consecutiu. Es combinaran sessions teòriques amb visites als diferents espais del santuari. A més, es donarà material i bibliografia complementària per tal que els estudiants treballin pel seu compte, durant les hores no presencials del curs.

El curs està dirigit per la Dra. Sílvia Aulet, professora del Grau en Turisme i del Màster en Turisme Cultural de la Facultat de Turisme, i investigadora d’INSETUR. El coordinen la Dra. Dolors Vidal, directora de la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge - St. Antoni i professora del Grau en Turisme, i la Neus Crous, professora associada a la Facultat de Turisme i investigadora Junior en turisme. El curs també compta amb la participació de la professora Núria Galí, docent de la Facultat de Turisme, que s’encarregarà d’impartir la classe ‘Concepte de guiatge’.

El monestir de Montserrat és un espai emblemàtic, tant pels seus valors religiosos i culturals com pels valors naturals del seu entorn. És un espai d’acollida de més de 2 milions de visitants cada any, esdevenint un punt de referència tant per la població local o de les zones de proximitat com pels turistes nacionals i internacionals que s’acosten al santuari.

Per a més informació sobre la matriculació podeu contactar a través del 972 419 716 o enviar un correu electrònic a fguiesmontserrat@gmail.com i per informació a sobre de la inscripció del curs podeu contactar a través del 938 777 710 o a través del correu electrònic a marketing@larsa-montserrat.com.

Podeu consultar l'itinerari del curs a través del Fulletó informatiu