Facultat de Turisme

Activitats per La Marató de Tv3 2017 a la Facultat de Turisme

El Consell d’Estudiants de la UdG col·labora un any més en l’organització de diverses activitats per a La Marató de Tv3 que tindrà lloc en diferents punts de la comunitat universitària de la UdG, inclosa la Facultat de Turisme.

Un any més el Consell d’Estudiants de la UdG col·labora en l’organització de diverses activitats per a La Marató de Tv3 que se celebra cada any per ajudar amb afins econòmics a investigacions sanitàries. Aquest any es tracta sobre les malalties infeccioses. El Consell d’Estudiants organitza les activitats conjuntament amb l’Hospital Trueta, l’ICS i l’IAS i els CaPs de la ciutat de Girona, que són destinades per a tota la comunitat universitària i per a la societat gironina.

Quines activitats hi ha programades? Les activitats que s’ofereixen aquest any en són quadre i es dividiran en quatre grups de treball respecte a cada activitat.

Performance - Es realitzaran performances els dies 12, 13 i 14 de desembre als diferents Campus de la UdG. Es busquen voluntaris per idear les performances i per executar-les aquells dies.

Passaclasses - Es tracta de crear un grup que informi les diferents facultats i escoles de totes les activitats que es realitzen. Els passaclasses es faran els dies 11, 12 i 13 de desembre (un dia abans de les activitats a cada campus respectiu).

Comunicació  i disseny - Aquest grup s'encarrega de crear la imatge de les activitats de la UdG i la resta d’institucions implicades, buscar un lema per a la campanya de recapte, redactar un pla de comunicació i dissenyar un “flyer” amb totes les activitats per al grup de passaclasses.

Comunicació 2.0 - Aquest grup gestionarà les xarxes socials de la campanya (Twitter i Instagram). La feina principal serà informar en tot moment de les activitats que s’estiguin portant a terme i respondre els dubtes que pugui tenir la comunitat UdG i el públic en general. També s'ocuparà d’enregistrar microvídeos i fer un seguiment en format de microentrevistes a tots els participants de l'activitat.

Què es necessita? Tots els voluntaris possibles per realitzar les activitats programades. Et pots apuntar com a voluntari de qualsevol de les activitats que més s’escaiguin a les teves habilitats. Recorda que només pots participar en una de les quatre que s’ofereixen.

Així doncs, tots els qui vulgueu participar activament en les activitats de La Marató 2017 a la UdG us animem a venir a la reunió informativa del 9 de novembre a les 15h a l’aula refetó-R4 de la Facultat de Turisme (claustre de Sant Domènec). Agrairem confirmació d’assistència a vr.recerca@udg.edu a fi de preveure, si escau, l’espai més adient.

Per a més informació podeu enviar un correu electrònic a consell.estudiants@udg.edu.