Facultat de Turisme

Runaway Bride Girona finalista dels Premis Cactus 2019

La campanya “Runaway Bride Girona” dirigida i protagonizada per Khaoula Boumaaza, estudiant de 3r curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, ha estat finalista en els Premis Cactus 2019.

Runaway Bride Girona va ser seleccionada com a finalista per la categoria a “Millor campanya de Comunicació” dels Premis Cactus 2019 que es van celebrar el passat dijous 4 d’abril a Girona.

Cal recordar que la campanya Runaway Bride Girona s’emmarca en la història de la protagonista que vestida de núvia, declara el seu amor a la ciutat i decideix casar-se amb ella. La mateixa protagonista és l’estudiant de la Facultat de Turisme, la qual també és la ideòloga de la campanya que es va estrenar el passat 10 de gener.

Els Premis Cactus celebren aquest 2019 la cinquena edició, la qual vol promoure el reconeixement i premiar al talent gironí i és per això que tenen l’objectiu de donar rellevància als millors projectes digitals, de màrqueting, comunicació, desenvolupament tecnològic i disseny online, amb ganes de potenciar les empreses d’ambdós sectors de Catalunya.