Facultat de Turisme

La Dra. Sílvia Aulet de la Facultat de Turisme és entrevistada a TV3

La Dra. Sílvia Aulet, professora de turisme i investigadora d’INSETUR, és entrevistada en el programa “Signes del Temps” de TV3. L’entrevista s’emetrà el diumenge 14 d’abril a les 10:30h a TV3.

El diumenge 14 d’abril a les 10:30h s’emetrà l’entrevista a la Dra. Sílvia Aulet, professora de la Facultat de Turisme, en el programa “Signes del Temps” de TV3, en el marc del “Turisme Religiós”.

La professora, experta en Turisme Religiós, respondrà a preguntes com Què entenem per turisme religiós? Com s'ha de combinar la gestió turística amb l'atenció pastoral? Quin paper juguen els santuaris en aquest sector?

L’entrevista s’ha realitzat en el Santuari de la Mare de Déu de la Salut de Terrades, del Bisbat de Girona.