Facultat de Turisme

Les Arts a taula. Conversa entre Fina Puigdevall i Raül Balam

La Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge-Sant Antoni organitza el 27 de setembre una conversa, moderada per Salvador Garcia-Arbós, entre Fina Puigdevall i Raül Balam

La Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge-Sant Antoni us convida a assistir i participar en aquest acte que es celebrarà el dia 27 de setembre, a dos quarts d’onze, a la Sala de Graus de Sant Domènec.

Els ponents són:

-          Fina Puigdevall. Xef i propietària del Restaurant Les Cols (Olot) amb 2 estrelles Michelin.

-          Raül Balam. Xef i director, juntament amb la seva mare, Carme Ruscalleda, del Restaurant Moments (Barcelona, dins l’hotel de luxe Mandarin Oriental situat a Passeig de Gràcia) amb 2 estrelles Michelin.

Actualment,  l’art culinari de la Fina Puigdevall ha entrat al museu. L’oferta del Restaurant Òleum del MNAC, el Museu Nacional d’Art de Catalunya, consta de dos menús (el Romànic i el Modernista) interpretats gastronòmicament per la Fina Puigdevall i basats en els quadres que aquest museu té d’ambdós moviments artístics.

Per una altra banda, en Raül Balam ha basat el seu menú d’aquest 2017 en el cinema. L’oferta actual del Restaurant Moments, inspirada en el setè art, ofereix adaptacions de pel·lícules com Titanic, Forrest Gump, Pulp Fiction o Buscant a Nemo, d’entre altres, en plats d’alta gastronomia.

La conversa, moderada pel periodista gastronòmic Salvador Garcia-Arbós, girarà entorn la bellesa culinària, l’adaptació de diferents formes d’art en plats d’alta gastronomia i, en definitiva, de la creació dels innovadors i actuals menús temàtics.

Presentarà l’acte l’Alcalde de Calonge-Sant Antoni, el Sr. Jordi Soler.

L’acte el coordina l’Àlex Cebrian i us preguem que confirmeu assistència a: coord.catedra.calonge@udg.edu