Facultat de Turisme

Estudiants de 3r curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques presenten els vídeos postals

En el marc de l’assignatura 'Tècniques de Producció Audiovisual III', els estudiants entreguen els seus treballs audiovisuals on demostren les tècniques apreses durant els anteriors cursos acadèmics.

Els estudiants de 3r curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, han presentat els seus treballs audiovisuals en el marc de l’assignatura ‘Tècniques de Producció Audiovisual III’ impartits pels professors Delfí Roca, Aida Fuentes i Pere Puigbert.

En el Grau de Publicitat i Relacions Públiques s’imparteix l’assignatura ‘Tècniques de Producció Audiovisual’ durant els tres primers anys acadèmics, en base al nivell dels estudiants. En el primer curs, els estudiants aprenen els conceptes bàsics dels audiovisuals, en el segon curs comencen a rodar espots publicitaris per endinsar-se al món de les càmeres i a tercer, aprenen les tècniques avançades tant de realització com de post producció.

En aquests vídeos postals dels estudiants de tercer, realitzats en grups de 4 a 6 persones. posen en pràctica les tècniques de time-lapse, tilt-shift i pla seqüència, on en aquest punt els estudiants ja mostren uns coneixements tècnics molt elevats, a falta d’acabar properament l’últim any de grau.