Facultat de Turisme

La UdG amb la Marató de TV3

El proper dimarts 11 de desembre s'organitzen, en el Campus del Barri Vell, activitats destinades en l'investigació, d'enguany, per la Marató de TV3.

El proper dimarts 11 de desembre s'organitzen diverses activitats en el Campus del Barri Vell de la Universitat de Girona per l'edició de la Marató de TV3, que enguany va dedicat a 'Càncer, la investigació et dona vida'.

9h a 13 i de 16h a 18h: Taula informativa (Vestíbul)

13h: Càpsula de ciència. 'Immunoteràpia en càncer. De què es tracta i què fem a Girona' a càrrec d'Eduard Teixidor. (Aula B1)

15h: Càpsula de ciència: 'L'impacte emocional davant del diagnòstic d'un càncer' a càrrec de Pepi Soto (Sala d'actes)

15h: 'Jo ho he superat' a càrrec de Sílvia Lloveras, testimoni (Sala d'actes)

Per a més informació, consulteu el programa de l'acte.