Facultat de Turisme

Concurs imatge corporativa projecte ‘Global Ambassadorship Program’

Els estudiants de la Facultat de Turisme poden participar fins al 30 de desembre i la millor proposta serà la imatge del projecte ‘Global Ambassadorship Program’.

Des d’avui i fins al 30 de desembre, els estudiants de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, poden participar en el concurs del projecte de ‘Global Ambassadorship Program’ que busquen la millor proposta sobre la seva imatge corporativa.

‘Global Ambassadorship Program’ necessita una imatge corporativa per identificar-se i donar a conèixer la seva labor a partir de les accions i activitats que desenvolupen, és per aquest motiu que els dos elements principals que necessiten són:

• Un logotip
  • Un vídeo animat explicant la història del seu projecte (3 min màx.)

‘Global Ambassadorship Program’ és un projecte de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona que té per objectiu donar a conèixer el conflicte i les condicions de vida que es pateix en el Sàhara Occidental, a partir dels turistes que el visiten. Els turistes són una de les figures clau d’aquest projecte, ja que ells són els ambaixadors d’aquest causa.

Per participar, només heu d’enviar les vostres propostes abans del 30 de desembre del 2018 per wetransfer a l’adreça de correu comunicacio.fturisme@udg.edu. A partir del 7 de gener del 2019, es comunicarà la proposta guanyadora i serà la imatge oficial del projecte.

Per a més informació sobre el projecte ‘Global Ambassadorship Program’ i detalls sobre els elements necessaris, consulteu el programa i les bases del concurs .

Molta sort a tots els participants!