Facultat de Turisme

Celebració del VIII Fòrum REDINTUR a la Facultat de Turisme

La Facultat de Turisme acull la celebració del vuitè fòrum i l’entrega de diplomes dels 8 millors Treballs de Final de Màster en turisme de l’Estat.

Els dies 15 i 16 de novembre la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona va acollir l’organització del VIII Fòrum REDINTUR i les reunions de la xarxa, juntament amb la participació de les 27 universitats espanyoles que ofereixen estudis de postgrau en turisme.

A l’acte va ser inaugurat pel director dels doctorands de la Universitat de Girona, el Sr. Miquel Solà, i pel degà de la Facultat de Turisme, el Dr. Joaquim Majó, que va donar la benvinguda a tots els estudiants, participants i professionals del sector presents a l’acte.

La primera part es va dur a terme la taula rodona “Las viviendas de uso turístico. Coste y beneficios para los destinos" moderada per la professora Dr. Saida Palou, de la Facultat de Turisme, i amb la participació del President de l’Associació Turística d’Apartaments (ATA), Lluís Parera, i el CEO de inAtlas, el Sr. Luis Falcón i el president de REDINTUR, el Sr. Antonio Guevara. Es van debatre les conseqüències dels pisos turístics i les situacions de conflicte que es creen entre els ciutadans.

Un cop finalitzada la taula rodona, es va donar pas a les presentacions dels 8 millors Treballs de Finals de Màster de l’àmbit turístic, de les 27 universitats espanyoles que formen part de la xarxa REDINTUR. L’estudiant Sira Vidal Rua, de l’Erasmus Mundus Tourism Management de la Facultat de Turisme de la UdG, i l’estudiant Martí Pol, del Campus Internacional de Turisme, Hostaleria i Gastronomia de la Universitat de Barcelona, van ser els dos estudiants guardonats amb la ‘Distinció Extraordinària’ de la xarxa REDINTUR, per la seva tesi de TFM.

El president de la xarxa REDINTUR, el Sr. Antonio Guevara, el president del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i president de la Diputació de Girona, el Sr. Miquel Noguer, la presidenta del Consell Social, la Sra. Rosa Núria Aleixandre, i la regidora de l’Àrea de promoció econòmica, desenvolupament local, turisme i ocupació de l’Ajuntament de Girona, la Sra. Glòria Planas, van ser partícips en l’acte de la xarxa.

Durant els dies 15 i 16 de novembre, els membres de la xarxa REDINTUR, organitzen reunions per posar en comú les diferents investigacions i activitats de formació turística, així com la millora dels estudis i projectes establerts, i la col·laboració entre universitats de l’Estat.

Es pot accedir a la consulta dels treballs de TFM dels estudiants seleccionats a la web www.red-intur.org o accedir a la notícia de Diari de Girona.