Facultat de Turisme

Cuní presenta a Girona el seu nou programa de ràdio ”Aquí amb Josep Cuní”

L'espai de 7 a 12h és una aposta de magazine en català en el prime time de la ràdio a les emissores de la cadena SER Catalunya.

Els professors de la Facultat de Turisme, Josep Maria Aguirre, secretari de la facultat i Sílvia Espinosa, coordinadora del Grau de Publicitat i Relacions públiques convidats a la presentació a Girona del nou programa de ràdio Aquí amb Josep Cuní.

L’acte que va tenir lloc el passat 30 d’octubre a les 19’30h a l’Hotel Ac de Girona va aplegar nombroses personalitats que van poder departir amb el periodista en el decurs d’un sopar a peu dret.

En el seu discurs de presentació a Girona, Josep Cuní va assenyalar que la ràdio té molta vida i que el seu nou programa farà periodisme que és el que ell sap fer. Cuní va voler destacar com és d’important engegar una nova cadena de ràdio per a fer periodisme en català i va afegir que Catalunya és un pilar fonamental de la ràdio a Espanya ja que tradicionalment ha estat escola del sector, exportant molts bons professionals a la resta de l’Estat.

En el seu parlament l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas va demanar a Cuní que fes periodisme per ajudar a formar ciutadans crítics.

Entre les personalitats convidades hi havia cal destacar Delfí Geli, president del Girona FC, Marta Madrenas, alcaldessa de Girona, Oscar Aparicio, cap de gabinet i subdelegat del govern.

El director general de la SER a Catalunya, Jaume Serra, que va destacar l’aposta valenta que la SER feia en un moment com l’actual de fer una cadena en català. La cloenda va anar a càrrec de la directora de Ràdio Girona, Carme Martínez que va fer una crida a la bona ràdio.