Facultat de Turisme

Juanjo Rovira ofereix la conferència “MIC Sports: gestió estratègica d'un esdeveniment”

El passat 4 d’octubre va oferir la conferència a càrrec d’en Juanjo Rovira, soci fundador de l’empresa MIC Sports, als estudiants de 4t del Grau en Turisme.

En Juanjo Rovira, soci fundador de l’empresa MIC Sports, va oferir la conferència “MIC Sports: gestió estratègica d’un esdeveniment” als estudiants de 4t curs del Grau en Turisme, en el marc de l’assignatura ‘Protocol d’esdeveniments’ impartida per la Dra. Rosa Collell.

MIC Sports es caracteritza per ser una empresa d’organització d’esdeveniments esportius que ofereix experiències úniques i diferències de la resta d’empreses. Busca la satisfacció de les necessitats i objectius de cada client a través de la comunicació corporativa i de marques.

A continuació es mostra l’entrevista realitzada al conferenciant.

Per què i quan es va crear MIC Sports?

Es va decidir crear MIC Sports perquè nosaltres érem clients d’esdeveniments esportius i en observar que tenen mancances en l’àmbit organitzatiu, entre altres motius, van decidir oferir als nostres jugadors, un projecte diferent a través d’experiències on els jugadors puguin participar i conviure amb persones i esportistes de diferents clubs i nivells. Aquesta filosofia d’empresa va permetre que MIC Sports segueixi creixent des de l’any 2001.

Quina és la missió de MIC Sports?

La missió és crear experiències úniques relacionades en el món de l’esport. Oferir experiències positives i vivències on es dona l’oportunitat de poder conèixer altres països, persones i cultures, i tot això arrel i a través de l’esport.

Què creu que és el més important a l’hora de realitzar un esdeveniment?

Per a nosaltres el més important és veure l’esdeveniment des del punt de vista del client. És a dir, pensar que nosaltres som els clients i què ens agradaria trobar si fossin en aquest esdeveniment. D’aquesta manera ens permet oferir detalls i necessitats que com a client els voldries. A partir d’aquesta visió, i implementant millores en els detalls que s’han trobat en el     tractament de totes les dades, com poden ser les enquestes, es busca l'excel·lència en la nostra organització.

Per més informació sobre l’empresa MIC Sports, accediu a la pàgina web. La conferència va ser realitzada pel cicle de conferència 'Entre subjectes & Atributs' que porta experts en Turisme, Publicitat i Relacions Públiques a la Facultat de Turisme. Per conèixer les properes conferències accediu al web www.udg.edu/entresubjectes