Facultat de Turisme

Entrevista a la Dra. Núria Galí a Cadena Ser Girona

La Dra. Núria Galí va ser entrevista per la Cadena Ser Girona pel projecte MINECO que estudia el comportament del turista en espais congestionats de la ciutat de Girona.

El passat 27 de setembre, coincidint amb el Dia Mundial del Turisme, la Dra. Núria Galí, docent de la Facultat de Turisme i investigadora d’INSETUR, va ser entrevistada per la Cadena Ser Girona per la seva participació, com a experta en turisme, en el projecte MINECO de ‘La ciudad indiscreta’ impulsat pel Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme de la Universitat de Girona.

Els dos objectius principals del projecte són, en primer lloc identificar l’impacte sobre l’experiència turística de la congestió espaciotemporal generada per la concentració de visitants en espais turístics reduïts i en segon lloc, analitzar el comportament del turista, únicament en els espais congestionats, així com conèixer el grau de congestió en diferents moments del dia i de l’any.

Feu clic en l'enllaç per més informació sobre el projecte MINECO i per escoltar l’entrevista de la Dra. Núria Galí.