Facultat de Turisme

Èxit d’aprovats entre els estudiants en l’entrega dels TFG

Augment d’aprovats en l’entrega del Treball de Final de Grau entre els estudiants de Turisme i de Publicitat i Relacions Públiques.

Els estudiants de 4t curs dels Graus en Turisme i en Publicitat i Relacions Públiques varen defensar durant el mes de febrer i el mes de juny els seus treballs de final de grau com a fi dels seus estudis universitaris.

En el Grau en Turisme varen presentar convocatòria 105 estudiants, dels quals un 91% ha aprovat i s’ha atorgat 4 matrícules d’honor. Pel que fa al Grau en Publicitat i Relacions Públiques, 58 alumnes han presentat convocatòria per presentar el Treball de Final de Grau, els quals un 97% dels estudiants han aprovat i s’han atorgat 3 matrícules d’honor.

Les matrícules d’honor només es pot atorgar 1 entre 20 alumnes presentats, atorgant-la als qui han obtingut millor qualificació. Aquest fet no significa que no s’hagin obtingut més excel·lents entre els estudiants presentats.