Facultat de Turisme

El Dr. Lluís Costa partícip en la sessió ‘La Girona de les solucions 2018’ sobre periodisme

La taula rodona tindrà lloc el proper divendres 15 de juny de 9h a 14h a l’Auditori Josep Irla de Girona.

El Dr. Lluís Costa, professor de la Facultat de Turisme i del Grau i Màster en Comunicació Cultural de la Facultat de Lletres de la UdG, participarà en la taula rodona ‘Nous escenaris per l’educació i la cultura’ en el marc de la sessió ‘La Girona de les solucions 2018’ propostes positives envers el periodisme.

‘Nous escenaris per l’educació i la cultura vol plantejar que la innovació no és una qualitat confinada als avenços tecnològics, també la cultura i l’educació des d’un esperit reformador i avantguardista es posiciona com a motor del canvi.

En la taula rodonaPeriodisme de solucions’ hi participaran en Joan Guzman, Eloi Camps, Carla Riera, Joan Baixeras i Ivan García, estudiants i doctorands que imparteix classe el Dr. Lluís Costa a la Universitat de Girona.

Per a més informació sobre la programació de la sessió consulteu el programa en la imatge.