Facultat de Turisme

La Facultat de Turisme guardonada amb el premi ‘Incoming’ dels Premis Mercuri

En el marc de la Setmana del País Convidat va tenir lloc el lliurament dels Premis Mercuri on s’atorga una distinció als centres que reben i envien més estudiants fora de la UdG.

Ahir, dilluns 14 de maig, la Facultat de Turisme va rebre el premi ‘Incoming’ dels Premis Mercuri per ser la facultat que més estudiants nacionals i estrangers rep en un dels tres programes de mobilitat de la UdG. El lliurament de premis va tenir lloc en el marc de la primera activitat de la Setmana del País Convidat per celebrar els 30 anys del programa ERASMUS, on aquest any se centra en el país de Mèxic.

L’acte va tenir lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Dret, on es va iniciar amb l’acte d’inauguració de la Setmana de Mèxic de la mà del rector de la UdG, el Sr. Quim Salvi. Posteriorment, es va donar inici a la conferència ‘La relació històric entre Mèxic i Catalunya’ a càrrec d’Albert Torras, de l’Associació Cultural Mexico - Catalana (MexCat). A continuació, la Laura Ripoll, cap de l’Oficina de Relacions Exteriors de la UdG, va entregar el premi ‘Outgoing’ a la Facultat de Lletres, per ser el centre que més estudiants envia a fora, i el premi ‘Incoming’ va ser recollit pel degà de la Facultat de Turisme, el Dr. Joaquim Majó, i el Responsable de Relacions Exteriors, el Sr. José García Böer.

Des de la Facultat de Turisme volem agrair la seva dedicació i professionalitat a la Sra. Carmen Dilmé, Administradora de Relacions Exteriors de la facultat, que s’encarrega de les mobilitats dels estudiants de la Facultat de Lletres i Turisme de la UdG, la qual gràcies al seu esforç s’ha pogut obtenir any rere any un major nombre d’estudiants ‘Incoming’ i ‘Outgoing’.