Facultat de Turisme

Dos estudiants de la Facultat de Turisme premiats als IdeaRadio de Cadena Ser Catalunya

El passat 23 d’abril va tenir lloc l’entrega dels premis IdeaRadio de Cadena Ser Catalunya, on dos estudiants de la Facultat de Turisme varen ser guardonats.

L’Albert Ramírez i en Norbert Palazon, estudiants de 4t del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme, han estat guardonats amb el seu projecte ‘Contra tot pronòstic’ dels premis IdeaRadio de Cadena Ser Catalunya.

El projecte ‘Contra tot pronòstic’ va néixer com a treball acadèmic de l’assignatura de Social Media 2.0 impartida per la Dra. Cèlia Andreu. Els mateixos protagonistes defineixen el projecte com un programa de ràdio humorístic on tracten de tots els temes socials del moment.

A continuació es troba l’entrevista realitzada a en Norbert i l’Albert, creadors del ‘Contra tot pronòstic’.

Com va sorgir la idea i sobre què tracta ‘Contra tot pronòstic’?

Contra Tot Pronòstic va sorgir en una d’aquestes converses tan transcendentals que es tenen al bar de la universitat. En un inici la idea era anar a l’estudi de ràdio de la facultat de turisme (sí, n’hi ha un) i parlar de la primera ximpleria que ens passes pel cap, i nosaltres tot innocents vam pensar que això interessaria a algú. Però som força mandrosos i procastinem tot el que podem, així vam acabar el curs sense fer res.

Al principi d’aquest curs però, vam tenir l’excusa perfecta per portar endavant el projecte a l’assignatura Social Media 2.0. Va ser llavors, amb l’excusa de realitzar un blog per un treball de classe on va néixer un Contra Tot Pronòstic primogènit. Un podcast caòtic sobre titulars que ens feien gràcia. No va ser fins a l’hora de preparar-nos pels premis Idea Ràdio que no vam perfilar el Contra Tot Pronòstic actual.

Contra Tot Pronòstic és un programa de ràdio humorístic que esperem que ens converteixi en la Maria Teresa Campos millennial. En el programa, tot i ser d’humor, parlem de coses increïblement importants i serioses, com les Kardashian o Dulceida.

Com es va desenvolupar l'acte d'entrega de premis de Cadena Ser?

L’acte d’entrega de premis es va dur a terme el dia de Sant Jordi a Plaça Catalunya, on la Cadena Ser feia els programes en directe a l’aire lliure. Realment per res ens esperàvem guanyar i va ser una gran sorpresa.

Quan van anunciar que havíem guanyat ens van fer pujar a l’escenari i ens van fer una sèrie de preguntes sobre el programa. A causa dels nervis però, vam fer una mica el ximple.

Expliqueu les vostres sensacions, emocions, envers el fet d’haver guanyat aquest premi. Què teniu pensat fer amb el programa, en veure que heu rebut aquest premi?

El fet d’haver guanyat el premi ens ha motivat moltíssim i realment ara tenim moltes ganes de seguir fent humor i entretenint a la gent tant com puguem, en la mesura del possible que sigui amb Contra Tot Pronòstic.

La nostra idea ara mateix és seguir endavant amb el projecte i seguir fent el que més ens agrada, que bàsicament és passar-nos la tarda mirant Netflix. El programa és una bona excusa per fer alguna cosa interessant i divertida amb els matins que tenim lliures. No però, seriosament, seria genial acabar d’aconseguir que Contra Tot Pronòstic sigui un projecte professional i que pugui ser emès per alguna emissora. Som conscients que tenim una oportunitat genial ara mateix, i aprofitarem tot aquest temps per aprendre tant com puguem.

Per a més informació sobre els premis IdeaRadio de Cadena Ser Catalunya accediu a l’enllaç.