Facultat de Turisme

Workshop del projecte MITOMED + a Màlaga

“Workshop: Building Sustainable Coastal and Maritime Tourism Policies for Med Destination” tindrà lloc els propers 5 i 6 d’abril a la ciutat de Màlaga, en el marc del projecte turístic MITOMED +.

El propers dies 5 i 6 d’abril s’esdevindrà el Workshop: Building Sustainable Coastal and Maritime Tourism Policies for Med Destination en el marc del projecte MITOMED + que investiga pel turisme sostenible en diferents regions i països, en les quals s’inclouen Catalunya i Andalusia.

El primer dia del workshop s’inicia amb la sessió “Aprendiendo a medir la sostenibilidad en destinos turísticos marítimos y costeros”, on el Dr. Lluís Prats, investigador d’INSETUR de la Facultat de Turisme, impartirà la conferència “Acerca de un sistema de indicadores para medir la sostenibilidad de destinos del turismo costero y marítimo”. Al llarg del dia, es podrà participar en les diferents ponències dels professionals que formen part del projecte MITOMED + d’altres països.

En el darrer i últim dia, es durà a terme la segona sessió del workshop amb el tema “Elaborando una hoja de ruta europea para la elaboración de políticas de turismo marítimo y costero sostenible” on finalitzaran les ponències dels experts i professionals del sector del turisme sostenible.

Per a més informació sobre la programació i els temes que es tractaran en la sessió del workshop, poden consultar-la accedint a la pàgina web.