Facultat de Turisme

Un centenar d’estudiants de la Stenden University of Applied Sciences visiten la Facultat de Turisme

El passat dimecres 14 de març va tenir lloc la visita dels estudiants dels Països Baixos a la Facultat de Turisme on varen ser partícips d’una sessió de treball.

Un centenar d’estudiants de la Stenden University of Applied Sciences de la ciutat de Leeuwarden (nord dels Països Baixos), varen visitar la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona el passat dimecres 14 de març. Els alumnes van venir acompanyats de 6 professors de la seva Standen University, on varen rebre una sessió de treball per part de professors de la Facultat de Turisme.

Els estudiants de Stenden venen anualment a la nostra terra per fer un ‘field trip’ a la Costa Brava. El tòpic del ‘field trip’ d’aquest any era ‘Destination Management’ on han fet una sèrie de visites per diverses vil·les com són Pals, Besalú, Tossa de Mar i Girona. L’objectiu era dur a terme estratègies de màrqueting, branding, imatge i identitat dels pobles esmentats. Aquestes visites consisteixen a fer una investigació de marca de les diferents destinacions turístiques d’aquesta zona.