Facultat de Turisme

Toni Martínez ofereix la conferència ‘NOEL: Màrqueting d’empreses alimentàries’

El responsable de màrqueting de l’empresa alimentària NOEL va oferir una conferència els estudiants de la Facultat de Turisme en el marc del cicle Entre Subjectes & Atributs.

Ahir, dijous 8 de febrer, va tenir lloc la conferència de Toni Martínez, Responsable de Màrqueting de l’empresa alimentària NOEL, destinada als estudiants de 1r curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, com a activitat acadèmica dins de l’assignatura ‘Fonaments del Màrqueting’ impartida pel professor Josep Vicenç.

La conferència va tractar sobre les diferents fases què ha de tenir un estudi de mercat d’una empresa. També es va explicar els alumnes quin és el desenvolupament de marca que s’ha de seguir per obtenir els objectius establerts per l’empresa.

El senyor Toni va explicar el cas Noel, que va servir per poder entendre les estratègies de negoci del sector càrnic i les principals accions dutes a terme per diferenciar la gamma de productes de l'empresa. D’aquesta manera, els alumnes van poder veure com és l’estructura que segueix una empresa real i saber quines són les característiques més importants a dur a terme.

Aquesta conferència pertany en el cicle ‘Entre Subjectes & Atributs’ que porta expert en Turisme, Comunicació i Relacions Públiques a la Facultat de Turisme. Per a més informació sobre les properes conferència consulta www.udg.edu/entresubjectes.