Facultat de Turisme

VI Edició del Networking a Girona

En el marc del Congrés del Girocamping de Girona se celebrarà el Sisè Networking de Girona organitzat per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona i l’Institut Escola d’Hostaleria de Girona.

El proper dijous 1 de març del 2018, a les 11h, al Palau de Congressos de Girona, i en el marc de la Fira Girocamping es durà a terme el Sisè Networking entre els estudiants de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, els estudiants de l’Institut Escola d’Hostaleria de Girona i les empreses, institucions i de promoció del sector.

Concretament, els estudiants que hi assistiran són de les següents titulacions impartides pels centres organitzadors: Grau en Turisme, Màster en Direcció i Planificació del Turisme, Màster en Turisme Cultural i els Cicles Formatius de Grau Superior d’Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments, d’Animació Turística, de Gestió d’Allotjaments Turístics i Guia i d’Informació i Assistència Turística.

Aquesta activitat, que durarà unes dues hores, té per objectiu apropar d’una manera més dinàmica i atractiva les empreses als estudiants, per facilitar-los l’accés al mercat de treball o d’una estada en pràctiques.

Les organitzacions turístiques poden donar a conèixer les seves demandes laborals, i els estudiants poden informar sobre les seves competències, inquietuds professionals, i a més poden lliurar el seu currículum perquè sigui tingut en compte en els processos de selecció de personal.

Per participar en el Networking, cal que confirmin la seva assistència a la Sra. Eva Rodríguez Díaz, de l’Associació de Càmpings de Girona, al correu electrònic següent: eva@campingsingirona.com abans del divendres 23 de febrer de 2018, indicant el nom de l’organització o institució turística i el nom de la persona que assistirà en la seva representació en aquesta activitat.

Per a consultar el programa d’activitats del Networking poden consultar-lo a través de l’ enllaç o accedir a  http://girocamping.com/congres/.