Facultat de Turisme

Robert Rodergas ofereix la conferència ‘@mercaders2000’

La conferència va tenir lloc el passat dijous 11 de gener a la Sala de Graus de la Facultat de Turisme en el marc del cercle ‘Entre Subjectes & Atributs’.

Robert Rodergas, creatiu publicitari, va presentar la seva experiència en l’àmbit de la creació publicitària, així com el seu llibre ‘Born in Catalunya’. La conferència anava destinada els estudiants de 1r curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques que forma part de l’assignatura ‘Fonaments i història de la publicitat’ impartida pel professor Lluís Costa.

El conferenciant va fer un repàs pels elements més característics del territori català i que permeten la seva projecció internacional. Al mateix temps va explicar als estudiants tres formes de com millorar la seva creativitat a partir de l'observació, creació i redacció.

Aquesta conferència forma part del cercle de conferències ‘Entre Subjectes & Atributs’ que porta experts en Turisme, Comunicació i Relacions Públiques a la Facultat de Turisme. Podeu informar-vos de les properes conferències accedint a la pàgina web  www.udg.edu/entresubjectes.