Facultat de Turisme

El Dr. José Antonio Donaire publica l’article ‘Estratègia de desconcentració’ al Punt Avui

L’article es basa en la consolidació del turisme a Catalunya i la demanda en altres indrets del territori català.

El Dr. José Antonio Donaire, Vicerector de Comunicació i Relacions Exteriors i professor i investigador INSETUR de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, va redactar l’article ‘Estratègia de desconcentració’ en el Punt Avui. L’article es basa en la consolidació del turisme a Catalunya tot i la baixada de visitants que ha sofert en l’últim trimestre de l’any 2017. Tot i això, l’entrada del nou any no sembla ser massa negatiu per l’arribada del turisme internacional a territori català, degut a l’àmplia oferta de destinacions que ofereix.

El turisme sostenible i cultural sembla ser un dels punts més atractius per l’arribada del turisme a Catalunya, coincidint en què aquest 2018 és l’any europeu del patrimoni cultural. Mentrestant el turisme d’interior afavorirà la presència en indrets com els Pirineus, que no són destacats pel turisme internacional que s’estableix a l’àrea metropolitana de Barcelona.

Per a més informació podeu consultar directament de l' article publicat en el Punt Avui.