Facultat de Turisme

Beques Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge - Sant Antoni

La Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge - Sant Antoni de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, destina 5 beques a estudiants de màster de l'àmbit de la gastronomia i l'alimentació.

Dades mes importants de la convocatòria. Consulteu totes les bases de la Convocatòria, en especial el punt 12, sobre les obligacions dels beneficiaris o beneficiàries dels ajuts.

Destinataris: estudiants preinscrits al màster en Biotecnologia Alimentària i al màster en Turisme Cultural (en la seva especialització en Gastronomia)

Dotació4 ajuts d'un import màxim de l'import total dels preus acadèmics de caràcter docent de la matrícula d'un màster oficial de 60 crèdits.

Presentació sol·licituds dels ajuts: del 4 de juny fins al 16 de juny de 2019 a les 23:59 (UTC+1:00).

Requisits:

• Haver formalitzat la preinscripció per a un dels màsters de l'annex I.
  • Haver abonat la taxa corresponent als serveis acadèmics de caràcter administratiu per a màsters universitaris, d’acord amb el decret de preus vigent pels serveis acadèmics de les universitats públiques catalanes.
  • Haver obtingut plaça per a cursar algun dels màsters citats en l'annex I.

Per a més informació, accediu al web