Facultat de Turisme

Èxit del Tourism Job Forum

La Facultat de Turisme de la Universitat de Girona acull a més de 400 estudiants i 70 empreses en la jornada del Tourism Job Forum.

Ahir, 7 de març, més de 400 estudiants de la Facultat de Turisme, de l’Institut Hostaleria i Turisme de Girona i dels centres adscrits a la Universitat de Girona, l’EU Mediterrani i l’EU Formatic, van participar en la jornada de networking anomenada “Tourism Job Forum” que es va celebrar a l’Aula Magna Modest Prats de la Universitat de Girona.

Els estudiants, abans d’iniciar les entrevistes individuals, van poder tenir un primer contacte amb els representants de les empreses, mitjançant breus presentacions on explicaven els valors de l’empresa i les ofertes laborals i de pràctiques que oferien. D’aquesta manera, els estudiants ja es podien fer una idea de si aquella empresa era del seu interès o no.

Paral·lelament a les presentacions de les empreses, va tenir lloc la presentació del projecte INCOME creat per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, a càrrec del degà de la facultat, el Dr. Joaquim Majó i l’investigador, el Dr. Lluís Prats. També, el Sr. Francesc Arbós, director de la Cambra de Comerç Brasil - Catalunya, va oferir la conferència “Brasil, un paradís turístic per desenvolupar”.

A continuació, es va donar inici a la cerimònia d’inauguració a càrrec del degà de la Facultat de Turisme, el Sr. Francesc Arbós i la Dra. Laura Vall-llosera, Vicerectora d’Estudiants i Inserció Laboral de la Universitat de Girona.

El networking entre empreses i estudiants va estar ple de gom a gom durant les tres hores que va durar la jornada. Els estudiants van poder fer entrevistes individuals entre les més de 70 empreses del sector turístic, com cadenes hoteleres, càmpings, agències de viatge i guiatge, sectors d’intermediació i empreses internacionals vingudes de Grècia i Dubai.

La Facultat de Turisme aposta per la inserció laboral dels seus estudiants a través de treballs acadèmics amb clients reals i amb l’organització d’esdeveniments com el “Tourism Job Forum”.